English

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی:

بازدید رییس کل دادگستری خراسان رضوی از پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری حقوق عامه، بازدید میدانی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

بازدید رییس کل دادگستری خراسان رضوی از پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی؛ رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کرد.

در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد مقدس حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی از نزدیک در  جریان روند اجرایی و عملیاتی پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در این بازدید میدانی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری حقوق عامه، بازدید میدانی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف در حال اجرا اظهار کرد: در این پروژه اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز صورت گرفته که انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود تا شهروندان محترم در جریان این خدمات ارزشمند قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در این بازدید که از ایستگاه میدان شهدا (خط ۳ قطار شهری تا ایستگاه باب الجواد(ع)) صورت پذیرفت، شهردار و مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد ضمن تشکر از حضور میدانی مقامات عالی قضایی استان، به ارائه اطلاعات و نکات لازم پیرامون پروژه پرداختند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار کرد: امیدواریم پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری لازم رسیده و مردم عزیز از این خدمات عمومی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی تاکید کرد: ضمن اینکه حمایت‌های قضایی لازم در راستای تسریع در اجرای پروژه در دستور کار دادگستری کل استان نیز قرار خواهد گرفت و می‌طلبد از این حیث همکاری‌ها، هماهنگی‌ها و هم افزایی‌ها افزایش یابد و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گام‌های اساسی و جدی برداشته شود، طوری که خروجی آن کاملاً ملموس و مشهود باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه