English

رییس پلیس راهور مشهد:

سانحه تصادف در محوطه قطارشهری مشهد با چهار کشته و مجروح

رییس پلیس راهور مشهد بیان کرد: در این حادثه یک زن از سرنشینان خودروی پژو به شدت مجروح و دست وی قطع شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و سه مصدوم دیگر توسط به بیمارستان منتقل شدند.

سانحه تصادف در محوطه قطارشهری مشهد با چهار کشته و مجروح

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ عباس عابدینی؛ رییس پلیس راهور مشهد در خبری اطلاع داد: سانحه رانندگی و انحراف خودروی پژو به محدوده فضای سبز قطار شهری مشهد، یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ عابدینی همچنین متذکر شد: در این حادثه که ساعت چهار و ۶ دقیقه بامداد امروز در ورودی خیابان "کوثر" مشهد رخ داد، یک دستگاه پژو با پنج سرنشین از مسیر منحرف و با برخورد به گاردریل وسط بلوار وارد فضای سبز قطار شهری شد.

رییس پلیس راهور مشهد در ادامه تصریح کرد: بر اثر این حادثه یک زن از سرنشینان خودروی پژو که به شدت مجروح و دست وی قطع شده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند و طبق بررسی های اولیه عدم توانایی در کنترل خودرو علت وقوع این حادثه می باشد، اما علت دقیق آن در دست بررسی است.

شایان ذکر است که مرتضی مهاجر، مدیر روابط عمومی قطار شهری مشهد نیز در ادامه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: این خودرو وارد حریم ریلی مترو نشده و هیچ خسارتی به حریم ریلی قطار شهری وارد نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه