English

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

صراط مستقیم در هر زمانی نمادهای عینی دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز در دوره غیبت، ولی فقیه به نمایندگی از امام معصوم نماد عینی و مجسم صراط مستقیم است و اکنون صراط مستقیم این است که پشت سر ولی فقیه ثابت قدم باشیم.

صراط مستقیم در هر زمانی نمادهای عینی دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیرسرتیپ کیومرث حیدری؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: ۲۰ هزار حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم در این نیرو حضور دارد که نشانگر قرآنی بودن ارتش است و باید تلاش کنیم تعداد حافظان این کتاب آسمانی بیش از این شود.

امیرسرتیپ حیدری این سخنان را در آیین پایانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش در مشهد ابراز داشت و اضافه کرد: صراط مستقیم در هر زمانی نمادهای عینی دارد و زمان پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) وجود مبارک آنها نماد عینی صراط مستقیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز در دوره غیبت، ولی فقیه به نمایندگی از امام معصوم نماد عینی و مجسم صراط مستقیم است و اکنون صراط مستقیم این است که پشت سر ولی فقیه ثابت قدم باشیم.

امیرسرتیپ حیدری یادآورشد: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم زنان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ مرداد در مشهد آغاز شد.

همچنین در خاتمه لازم بذکر است: در این مسابقات ۲۵۰ نفر از برگزیدگان هفت منطقه نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تا امروز با هم رقابت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه