English

با دستور وزیر جهاد کشاورزی؛

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خریدار برنج مازاد بر مصرف شالیکاران گیلانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خرید توافقی حدود ۲۰۰ تن برنج مازاد بر مصرف شالیکاران استان تاکنون خبر داد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خریدار برنج مازاد بر مصرف شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، صالح محمدی با اشاره به سفراخیر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان گفت: با دستور وزیر ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای برنج مازاد بر مصرف کشاورزان گیلان را که در انبار‌ها و یا شالیکوبی‌های استان نگهداری می‌شود به صورت توافقی خریداری می‌کنند.

وی از خرید توافقی حدود ۲۰۰ تن برنج مازاد بر مصرف شالیکاران استان تاکنون خبر داد و افزود : حدود ۱۰۰ هزار تن برنج مازاد هم اکنون در انبار‌های استان ذخیره شده که باید هرچه سریعتر و قبل از پایان فصل برداشت برنج در استان خریداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید براینکه این سازمان مسئول خرید برنج مازاد کشاورزان استان نیست و اعتباری هم برای این کار ندارد، گفت: شالیکاران گیلانی برای فروش برنج مازاد بر مصرف خود ابتدا باید به مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان مراجعه و ثبت نام کنند وپس از آن فروشگاه‌های زنجیره‌ای این برنج‌ها را در توافق با کشاورزانی که به مراکز خدماتی این سازمان مراجعه کرده اند، خریداری می‌کنند.

صالح محمدی همچنین از آغاز خرید برنج مازاد بر مصرف کشاورزان در شهرستان‌های تالش و بندرانزلی خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی گیلان در تعیین قیمت خرید این برنج‌ها نقشی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه