English

اقامه نماز ظهر عاشورا سوگواران اباعبدالله در مشهد

نماز ظهر عاشورا همزمان با ظهر دهم ماه محرم، با حضور پرشور هیئت‌های مذهبی و عزاداران سیدالشهدا (ع) در خیابان امام رضا(ع) مشهد و در نزدیکی مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اقامه شد.

اقامه نماز ظهر عاشورا سوگواران اباعبدالله در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عزاداران حسینی که از صبح امروز، ۶ مرداد،  از گوشه و کنار شهر رهسپار حرم مطهر رضوی شده بودند تا برای سید و سالار شهیدان عزاداری کنند، در هنگامه نماز به یاد ظهر عاشورا  و نماز پرشور امام حسین (ع)، مراسم نماز را در حرم مطهر و خیابان‌های اطراف حرم اقامه کردند.

ظهر عاشورا همزمان با ظهر دهم ماه محرم ۱۴۰۲، با حضور پرشور هیئت‌های مذهبی و عزاداران سیدالشهدا (ع) در خیابان امام رضا(ع) مشهد و در نزدیکی مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اقامه شد.

هر ساله عزاداران و شیعیان حسینی بعد از نوحه خوانی و عزاداری در اقتدا به سنت امام حسین(ع) در ظهر عاشورا نماز ظهر دهم محرم را به جماعت در محل سوگواری اقامه می کنند.

عزاداران حسینی در خراسان رضوی

امسال اما با توجه به تقارن عاشورا با روز جمعه، مصلا‌های سراسر کشور، با تدبیر ائمه جمعه و همت اعضای ستاد‌های برگزاری نماز جمعه، میزبان نماز ظهر عاشورا هیئت‌ها، دسته‌های عزاداری و موکب‌ها، قبل و بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه