English

بیش از ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچی دام

فردی که قصد داشت بیش از ۱۰۰ رأس بره را بر خلاف ضوابط تعیینی دولت از استان ایلام و نهایتاً از کشور خارج کند، به پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال محکوم شد.

بیش از 9 میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچی دام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، خیرعلی طهماسبی رئیس اداره و شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دهلران گفت: با دریافت گزارشی در خصوص کشف ۱۰۴ رأس بره قاچاق با ارزش ۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دهلران ارجاع شد سپس شعبه متهم را احضار و اتهام وارده را به وی تفهیم کرد.

وی افزود: پس‌از تحقیقات و استعلامات لازم تخلف مالک احشام که در فرجه قانونی اسناد و مدارک معتبر دال بر رعایت شیوه‌نامه دولت در خصوص چگونگی حمل و جابجایی احشام را ارائه نکرده بود محرز و علاوه بر ضبط دام‌ها به پرداخت ۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال محکوم شد.

به گفته طهماسبی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دهلران این محموله را که مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سِپِتون در هنگام بازرسی از خودروهای عبوری از یک دستگاه ایسوزو کشف‌ کرده بودند برای رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی دهلران معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه