English

مسئولان خادم مردم هستند

حجت السلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسئولان خادم مردم هستند و باید برای مردم کار کرده و موجبات رضایت مردم را فراهم نمایند.

مسئولان خادم مردم هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حجت السلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در نشستی با حضور اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیر و روز قلم گفت: مسئولان خادم مردم هستند و باید برای مردم کار کرده و موجبات رضایت مردم را فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه ما باید ظرفیتها را شناسایی و شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل نماییم افزود: باید تلاش شود موانع سر راه سرمایه‌گذاران مرتفع شود تا زمینه رشد و توسعه استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه مسئولان باید انتقادپذیر باشند اضافه کرد: باید تلاش شود برای اصحاب رسانه از بودجه فرهنگی استان استفاده شود تا این قشر دغدغه معیشت نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باید تلاش شود حضور مردم در انتخابات پررنگ باشد و قطعا اصحاب رسانه در تحقق این مهم نقش آفرین هستند.

حجت السلام کریمی تبار در دامه سخنان خود افزود: اهالی رسانه با قلم خود باید با نشان دادن اقدامات دولت سیزدهم در جامعه امید آفرینی کنند.

وی گفت: قلم بسیار بااهمیت است زیرا زمان و مکان نمی شناسد و تاریخ را به خوبی روایت میکند و باعث انتقال فرهنگ و پیشینه یک ملت می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با بیان ایکنه خبرنگاران نسبت به توسعه استان مسئول هستند،خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه استان همراه با انقلاب و نظام هستند، مسئولان استان قدردان زحمات رسانه ها باشد، باید از نقد رسانه ترس نداشته و نقدپذیر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه