English

حجت الاسلام کریمی تبار:

اقتدار نظم امنیت حاکم بر کشور نشان از مجاهدت های نیروهای انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقتدار نظم امنیت حاکم بر کشور نشان از مجاهدتهای بی وقفه نیروهای انتظامی است.

اقتدار نظم امنیت حاکم بر کشور نشان از مجاهدت های نیروهای انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار فرمانده انتظامی و جمعی از فرماندهان  نیروی انتظامی  استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،افزود: نیروی انتظامی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری  و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان در جهت امنیت عمومی کشوراثبات کرده و با  قانون‌مداری و رأفت و هوشمندی ضمن حفظ حقوق شهروندی، موجب تأمین آرامش عمومی جامعه شده است.

وی با تبریک هفته  نیروی انتظامی از فعالیت ها و زحمات شبانه روزی تلاشگران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد و اظهار داشت:  ما همواره  قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی ،مرزبانی هستیم و امنیت کشور مرهون فداکاری این عزیزان است

همچنین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی مردمی و از جنس مردم است ، گفت: پلیس این افتخار را دارد که ماموریت های خود را با مشارکت مردم انجام می‌دهد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ناجا پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است و این  شعار متناسب با حرکت پلیس به سمت هوشمند شدن انتخاب شده است،افزود:هوشمندی پلیس موجب خواهد شد که مردم عزیز با آرامش خاطر بهتری کارهای خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه به منظور سهولت در اجرای امورات انتظامی مردم عزیز و در راستای هوشمندسازی پلیس، سامانه هایی در  قالب اپلیکیشن در پلیس راه اندازی شده است، اظهار داشت: راه اندازی این سامانه ها سبب خواهد شد تا مراجعات حضوری مردم به اماکن انتظامی کمتر و امورات خود را از راه دور و از طریق فضای مجازی مطرح و آن را پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به آمار و عملکرد ابتدای سال تاکنون اشاره و تصریح کرد: امسال با تنوع ماموریت ها روبرو بودیم و اغلب این ماموریت ها متفاوت تر از سالیان گذشته بود و در ابتدای سال و تعطیلات نوروز با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه وجود داشت، به ناچار و برابر دستورالعمل های صادره  محدودیت هایی را ایجاد کردیم که همکاران بنده به صورت شبانه روزی پای کار بودند.

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ماموریت های مهمی که نیروی انتظامی در خرداد ماه امسال به سرانجام رساند ماموریت حساس انتخابات بود که با اشراف اطلاعاتی همکاری خوب مردم و مسئولان ما در استان و در بحث انتخابات هیچ گونه مورد امنیتی نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:از دیگر ماموریت های حساس نیروی انتظامی استان برگزاری مراسم متفاوت اربعین حسینی  بود که با توجه به اینکه اطلاع رسانی های گسترده ای در زمینه عدم حضور زائران در پایانه های مرزی شده بود باز هم تعدادی از زائران به مرزهای خروجی مراجعه کرده بودند و موجب شد به عنوان یک ماموریت غیرمترقبه مشکلاتی را در حوزه انتظامی و ترافیکی به وجود آورد.

سردار القاصی مهر افزود: با همکاری خوب مردم و زائران ، رهنمودهای نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، حضور میدانی مسئولان و هیات رئیسه ناجا، پشتیبانی دستگاه قضایی، همکاری و تعامل خوب سپاه استان و تلاش شبانه روزی همکاران ،این ماموریت نیز  بدون کوچکترین مشکل امنیتی به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال، همکاران ما در کنار ماموریت‌های ذاتی خود که همان برقراری امنیت آرامش برای زائران عزیز بود در غالب مردم یاری به کمک زائران شتافتند،اظهار داشت:نیروهای ما به عنوان سرباز ولایت، همیشه در کنار مردم هستند و به آنها خدمت گذاری می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی انتظامی استان در تمامی جرائم و تخلفات شاهد کاهش چشمگیر هستیم و در افزایش کشفیات نیز روند رو به رشدی را طی کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه