English

سردار دلاور القاصی مهر خبر داد:

۶۱ قبضه سلاح غیرمجاز در ایلام کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 61 قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف شد.

61  قبضه  سلاح غیرمجاز در ایلام کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و غیره را به دنبال دارد لذا پلیس استان با جدیت هرچه تمام‌تر با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز  برخورد قطعانه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح 61 قبضه سلاح جنگی و  شکاری غیرمجاز کشف و51  نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات از ابتدای سال تاکنون اشاره و تصریح کرد: همکاران ما در سطح استان علاوه بر انهدام 3 باند قاچاق  سلاح و مهمات توانستند از ابتدای سال تاکنون 435 سلاح غیرمجاز  را کشف کنند.

سردار القاصی مهر به افزایش کشفیات 34 درصدی سلاح و مهمات غیرمجاز در استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما در استان ریشه کن کردن قاچاق سلاح و مهمات در استان است که در این راه نیازمند همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولان هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس با اقتدار و برابر قانون  با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد  خواهد کرد و از هم استانی های عزیز تقاضامندیم تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را به پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی