English

اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند

رئیس اتاق اصناف هرمزگان گفت: اصناف و بازاریان ما روزی در خط مقدم جبهه در کنار رزمندگان می‌جنگیدند و امروز هم در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و باید آنها را به عنوان افسران جنگ اقتصادی معرفی کرد.

اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی باصره، رئیس اتاق اصناف هرمزگان در همایش تجلیل از برترین های اصناف هرمزگان بیان داشت: بازار و اصناف همیشه جایگاه افراد متدین و باایمان بوده‌است که همواره همراه و پشتیبان دولت‌ها و نظام بوده‌اند.

وی افزود: اصناف و بازاریان ما روزی در خط مقدم جبهه در کنار رزمندگان می‌جنگیدند و امروز هم در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و باید آنها را به عنوان افسران جنگ اقتصادی معرفی کرد.

باصره در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در سال 1401 اشاره کرد و گفت: تعداد 4هزار و 656 پروانه کسب در سال 1401 صادر و تمدید شده و تعداد شاغلین در این قسمت 9هزار و 500 نفر بوده‌است.

وی در ادامه گفت: در حوزه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی، سامانه‌ای جهت انتشار محصولات کشاورزی و کالاهای پرمصرف راه‌اندازی شد و همچنین در آگاه‌سازی و آموزش اصناف بیش از 226000 نفر ساعت آموزش انجام شد.

رئیس اتاق اصناف هرمزگان در حوزه نظارت و بازرسی خاطرنشان کرد: کل بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، 18 هزارو541 مورد بازرسی بوده و از این تعداد هزارو 159 مورد تخلف تشخیص داده شده‌است.

باصره در پایان افزود: در امر مصالحه و شکایات از صنوف بیش از 98 درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه