English

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد؛

افزایش شمار مسمومین‌الکی در حاجی‌آباد به ۲۴نفر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مسمومیت های الکلی در حاجی‌آباد و بندرعباس به 24 نفر خبرداد.

افزایش شمار مسمومین‌الکی در حاجی‌آباد به ۲۴نفر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره گفت: از روز «31خردادماه» تا ظهر امروز تعداد مراجعین مسمومیت با الکل متانول به 24 نفر رسیده که نوزده نفر در حاجی آباد و پنج نفر از این افراد در بندرعباس بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رده سنین این افراد شانزده تا 65 ساله است افزود: درحال حاضر ۱۳نفر بعد از دریافت خدمات درمانی اولیه و رفع علائم خطر، ترخیص شده و یازده نفر همچنان بستری هستند که حال چهار نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه مصرف الکل آن هم الکل متانول میتواند عوارض جبران ناپذیری بر ارگان های بدن بگذارد و در پاره‌ای از موارد منجر به فوت شود، از مردم شریف استان خواست که با آموزش صحیح در خصوص عوارض جبران ناپذیر مصرف الکل خصوصا الکل دست ساز  از سلامت خانواده، فرزندان و هم نوعان خود محافظت کنند.

در همین خصوص، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبرداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه