English

امام جمعه کیش:

دبیرخانه مناطق آزاد مدیران تحمیلی به سازمان منطقه آزاد کیش معرفی نکند

امام جمعه کیش از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد خواست مدیران تحمیلی را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معرفی نکنند و اجازه دهند مسئولان کیش با دقت، گزینه‌های موجود را برای تصدی پست‌های مدیریتی بررسی و معرفی کنند.

دبیرخانه مناطق آزاد مدیران تحمیلی به سازمان منطقه آزاد کیش معرفی نکند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مواضع کشور‌های منطقه و جهان برابر نظام سلطه آمریکایی-صهیونیستی، کنار ایفای نقش موثر ایران اسلامی در ارتباط با سایر کشور‌ها نشان از ایجاد نظم نوین در معادلات سیاسی جهان است.

وی با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای و جهانی رئیس جمهور کشور و سفر روسای جمهور کشور‌های مختلف به ایران و گفتگو‌های سازنده ایران با سایر کشورها را دستاوردی بزرگ برای ایران دانست و عنوان کرد: کشور‌های جهان به خوبی دریافته اند که کشور‌های مستبد با سلطه دلار به دنبال تضعیف نظام اقتصادی آنان هستند و فهم درست از این مسائل، موجب ایجاد نظمی نوین در معادلات قدرت جهانی با حضور پررنگ کشور‌های شرقی و ایران اسلامی است.

امام جمعه کیش اظهارداشت: تشکیل محور مقاومت در منطقه با مشارکت کشور‌های دوست، موجب تضعیف رژیم اشغالگر قدس شده است.

وی ضربات چند روزه گذشته پلیس آلبانی به گروهک منافقین را دستاورد دیگری برای کشورمان دانست و افرود: این رخداد نشان از مظلومیت، عزت و کرامت جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، به سند تحول این قوه اشاره کرد و گفت: در این سند دو محور اصلی رضایت مردمی و عدالت گستری دیده شده و مبارزه جدی قوه مجریه با فساد، موجب رشد اقتصادی و اجتماعی کشور می‌شود.

وی شهادت آیت الله بهشتی و یارانش در واقعه هفتم تیر را عاملی برای استحکام نظام و وحدت گروه‌های مختلف در کشور دانست و افزود: این حادثه چهره واقعی منافقین را نمایان کرد.

امام جمعه کیش به هفته مبارزه با مواد مخدر و تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در کیش اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبارزه جدی با اعتیاد تاکید دارند و آن را جهاد بزرگ توصیف کرده اند.

وی شروع جشنواره تابستانی را اقدامی مناسب برای تقویت اقتصاد کیش عنوان کرد و تصریح کرد: در اجرای جشنواره و جذب گردشگر باید موضوع رعایت پیوست فرهنگی و شئونات اسلامی هم جدی گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز  در ادامه افزود: می‌توان در ایام محرم و صفر هم رویداد‌هایی را تعریف و اجرایی کرد که در این ایام شاهد حضور گردشگران در کیش باشیم.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری ملاقات مردمی، خواستار پیگیری مشکلات مردم و اعلام نتیجه پیگیری‌ها شد.

امام جمعه کیش از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد خواست مدیران تحمیلی را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معرفی نکنند و اجازه دهند مسئولان کیش با دقت، گزینه‌های موجود را برای تصدی پست‌های مدیریتی بررسی و معرفی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه