English

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛

باید برای توسعه متوازن در کیش همت کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید برای توسعه متوازن ابعاد فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و گردشگری در کیش همت کنیم.

باید برای توسعه متوازن در کیش همت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با امام جمعه جزیره کیش توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی جزیره را امری مهم برشمرد و افزود: باید برای توسعه متوازن ابعاد فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و گردشگری در کیش همت کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: تدوین یک سند فرهنگی درخور شان جزیره کیش با در نظر گرفتن مقتضیات این منطقه باید مورد توجه صاحب نظران فرهنگی قرار گیرد.

سرهنگی بر ایجاد و حفظ تعادل بین وظایف اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: با بهره گیری از ایده های افراد خلاق باید چند «برنامه نوآورانه فرهنگی» طراحی تا در کنار حفظ کرامت انسانی، دغدغه جمهوری اسلامی در ارتباط با بحث حجاب و عفاف نیز در نظر گرفته شود.

وی اطلاع رسانی دقیق و صحیح فعالیت های مثبت کیش را یکی از موارد مهمی عنوان کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم احیا پایگاه های اجتماعی تاکید کرد و عنوان داشت: مساجد و نماز جمعه باید پایگاهی برای رسیدگی به مسائل اجتماعی و معیشت مردم باشد و ما می توانیم با احیا این موضوع در کیش اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: می توانیم با بهره گیری از ایده های نو در الگوی اسلامی، مباحث فرهنگی جزیره کیش را تقویت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد ثبات مدیریتی با تعیین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تعیین مدیرعامل به مدت 3 سال،‌ حس امیدواری را در دل ساکنان، سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و کسبه و بازاریان کیش روشن ساخت.

امام جمعه کیش با قدردانی از رحیم سرهنگی برای قبول مسئولیت در این شرایط سخت افزود: حضور مدیرعاملی جوان و اهل نظر، مسیر را برای برنامه ریزی و فراهم کردن زیر ساخت ها در چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هموار می کند..

وی با اشاره به قابلیت های همه جانبه کیش، توسعه تمامی حوزه ها با بهره گیری از ظرفیت های موجود را مستلزم برنامه ریزی جامع و مناسب عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگر به مشکلات اولیه مردم در جزیره کیش اشاره و خاطر نشان کرد: معیشت ، مسکن ، آموزش و پرورش و درمان نکاتی هستند که باید با تدبیر این تیم مدیریتی به بهترین شکل ممکن رفع شوند

امام جمعه کیش اخذ مجوز ورود خودرو را از دیگر معضلات این منطقه برشمرد و بیان داشت: هماهنگی هایی در این خصوص انجام شده و طی بررسی ها مشخص شد که مشکل جزیره کیش با ورود حدود 2 هزار خودور حل می شود بنابراین باید با تلاش مستمر، مشکلات اینچنینی را به عنوان مشکلات اولیه برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه