English

امام جمعه کیش:

شرایط نامطلوب کیش به مسئولان کشور منتقل شده است

امام جمعه کیش به شرایط نامطلوب کیش هم اشاره کرد و تصریح کرد: مردم از وضع موجود ناراضی هستند و این نارضایتی به مسئولان کشور منتقل شده است.

شرایط نامطلوب کیش به مسئولان کشور منتقل شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به کشور‌هایی که با استکبار سازش کردند، گفت: کشوری مانند سودان وضعیت مطلوبی ندارند و درحال تجزیه است و سوریه، لیبی و عراق پابرجا ماندند و مقاومت کردند و نتیجه آن پیروزی برابر دشمنان بود.

وی به سالروز خروج آمریکا از برجام نیز اشاره کرد و عنوان کرد: فشار‌های سنگین اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلات معیشتی باعث شد ملت ایران شرایط نامطلوب اقتصادی را تجربه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز اظهارداشت: مردم همچنان صبورانه مقاومت می‌کنند و مشکلات را پشت سر می‌گذارند.

وی در ادامه به سالروز لغو نهایی کاپیتولاسیون نیز اشاره کرد و افزود: تدبیر امام راحل، موضع‌گیری ایشان برابر کاپیتولاسیون و لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزا حسن شیرازی دو رویداد سیاسی و تاریخی بود که نقش روحانیت را در استعمار ستیزی و و پیروزی ملت ایران مشخص کرد.

امام جمعه کیش با گرامیداشت شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در هفته گذشته در استان هرمزگان گفت: این شهادت‌ها و ترور‌ها نشان می‌دهد دشمن همچنان در حال طراحی نقشه‌های شوم و به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهادت بزرگترین افتخار است و مردم کشورمان از نیرو‌های امنیتی و قضایی می‌خواهند که با مسببان این ترور‌ها با قاطعیت برخورد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز به شرایط نامطلوب کیش هم اشاره کرد و تصریح کرد: مردم از وضع موجود ناراضی هستند و این نارضایتی به مسئولان کشور منتقل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی مدیریت جزیره کیش تعیین تکلیف شود.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه گرانی و مشکلات معیشتی در جامعه سه پیامد مهم دارد، اظهارداشت: مشکلات معیشتی اخلاق جامعه را بد می کند، امانت داری و امنیت اجتماعی را از بین می‌برد.

وی در ادامه اضافه کرد: با بهره گیری از سلوک رفتاری و اخلاقی امام صادق علیه السلام می توانیم به بهبود شرایط جامعه کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز عنوان کرد: مدیران و مسئولان در درجه اول، سرمایه‌گذاران و نیکوکاران در درجه دوم و همه مردم باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه