English

در کمتر از شش ساعت؛

دستگیری سارق شیشه شکن در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: یک سارق سریالی که با شکستن شیشه اقدام به سرقت از خودروها می کرد با اقدام به موقع و حرفه‌ای پلیس در کمتر از شش ساعت دستگیر شد.

دستگیری سارق شیشه شکن در کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس چند شهروند و گردشگر با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از خودرو آن ها، موارد در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که سارق در سرقت ها از یک نوع شیوه و شگرد استفاده کرده است و ضمن تخریب شیشه های خودرو وسایل درون خودرو را سرقت می کند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با اقدامات پلیسی سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر ۶ ساعت دستگیر شد و در خودرو سارق نیز مقدار از اموال مسروقه کشف شد که سارق در ابتدا سرقت ها را انکار کرد، اما وقتی دید راهی برای فرار از قانون وجود ندارد به سرقت از هفت دستگاه خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: اموال کشف شده از سارق تحویل مال‌باختگان و سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جمالی علت و انگیزه سارق را قرار داشتن اموال ارزشمند درون خودرو عنوان کرد و گفت: شهروندان و گردشگران به منظور جلوگیری از هرگونه سرقت از قراردادن اشیاء و اموال ارزشمند درون خودرو خودداری کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و با همکاری خوب مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی نیروهای پلیس با افراد متخلف و قانون شکن برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه