English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

صدور مجوز واردات اتوبوس به اصفهان از سوی وزارت کشور/تعداد ناوگان جدید به ۶۰۰ دستگاه می‌رسد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو سال گذشته موفق شدیم ۱۸۵ اتوبوس جدید را خریداری کنیم که به مرور به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود، همچنین با سایر شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس نیز وارد گفت‌وگو شدیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶۰۰ دستگاه برسانیم.

صدور مجوز واردات اتوبوس به اصفهان از سوی وزارت کشور/تعداد ناوگان جدید به ۶۰۰ دستگاه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: کمبود اتوبوس در ناوگان درون‌شهری و برون‌شهری وجود دارد و برای اینکه حمل‌ونقل عمومی در اصفهان دچار اختلال نشود، مجموعه مدیریت شهری از ابتدای دوره ششم، یکی از اولویت‌های خود را تأمین اتوبوس قرار داد.

وی افزود: طی دو سال گذشته موفق شدیم ۱۸۵ اتوبوس جدید را خریداری کنیم که به مرور به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود، همچنین با سایر شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس نیز وارد گفت‌وگو شدیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶۰۰ دستگاه برسانیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز وارد کردن اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان از وزارت کشور دریافت شده است و با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، پیگیری خواهد شد. امیدواریم در حل این بحران که کل کشور را تحت تأثیر قرار داده است، مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس، اتوبوس‌های کارکرده با کمتر از عمر مفید پنج سال وارد کشور خواهد شد، تاکید کرد: متصور هستیم که در ماه‌های آینده گشایشی در زمینه تأمین اتوبوس ایجاد شود که در همین راستا اعتباراتی برای خرید این ناوگان در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان دیده شده است.

قربانی با اشاره به رشد ۷۱ درصدی بودجه حمل‌ونقل در ۱۴۰۲ گفت: هشت هزار میلیارد تومان از بودجه امسال شهرداری اصفهان به توسعه زیرساخت‌ها با هدف بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی در این دیار اختصاص پیدا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه