English

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان:

توفان شن قطار مسافربری مشهد به سرخس را زمین گیر کرد

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: قطار مسافربری از مشهد به سرخس ظهر امروز به دلیل ماسه گرفتگی ریل و تایم ایمنی مسافران لغو و حرکت آن به شب موکول شد.

توفان شن قطار مسافربری مشهد به سرخس را زمین گیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد معراجی فر؛ مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان در خبری اظهار کرد: قطار مسافربری از مشهد به سرخس ظهر امروز به دلیل ماسه گرفتگی ریل و تایم ایمنی مسافران لغو و حرکت آن به شب موکول شد.

معراجی فر در ادامه این خبر گفت: صبح امروز قطار مسافربری سرخس به مشهد طبق برنامه انجام شد اما به دلیل شدت گرفتن توفان شن و در ادامه ماسه گرفتگی خطوط ریلی و رعایت مسائل ایمنی قطار مشهد به سرخس در ساعات ظهر لغو شد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان تصریح کرد: با توجه به بهبود وضعیت جوی و تامین ایمنی تردد، قطار مسافربری مشهد به سرخس در ساعات شب حرکت خواهد کرد و در مجموع طی امروز ۲ رام قطار مسافربری رفت و برگشت مشهد-سرخس به دلیل توفان شن لغو شد.

وی متذکر شد: حرکت قطارهای تجاری و باری در مسیر مشهد - سرخس دچار مشکل و وقفه نشده و در حال حاضر تردد قطارها در مسیر تهران - مشهد نیز بی وقفه و بدون مشکل جریان دارد.

معراجی فر در خاتمه این خبر افزود: هم اکنون روزانه ۸۴ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت از این تعداد مربوط به مسیر مشهد-سرخس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه