English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

تداوم توفان شن در محور های شرقی اصفهان تا روز سه شنبه/ وقوع ۲۲ فقره تصادف خسارتی

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تداوم توفان شن در محور های شرقی اصفهان تا روز سه شنبه خبر داد.

تداوم توفان شن در محور های شرقی اصفهان تا روز سه شنبه/ وقوع 22 فقره تصادف خسارتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه شنبه ادامه دارد از اعمال ممنوعیت های تردد مقطعی برای خودروها در محورهای مذکور خبر داد.

وی بیان داشت: از روز گذشته طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد توفان شن در محورهای شرقی استان به خصوص محور "خور - طبس" بودیم که بلافاصله تیم های ویژه پلیس راه در محورهای مذکور مستقر و نسبت به انسداد راه برای خودروها و اعمال ممنوعیت های تردد مقطعی کردند.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستا طی شبانه روز گذشته واحدهای گشتی پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها همچون راهداری، هلال احمر، اورژانس و شهرداری ها به خودروهای گرفتار در توفان شن امدادرسانی کردند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از امدادرسانی به 45 دستگاه خودرو توسط واحدهای گشتی این پلیس خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته 22 فقره تصادف خسارتی و 19 فقره تصادف جرحی با 22 نفر مجروح در محورهای شرقی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات نیز مربوط به خودروهای سواری بودند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه شنبه تداوم دارد از اعمال ممنوعیت های تردد به صورت مقطعی در هنگام وزش باد و توفان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از تردد های غیر ضروری به محورهای مذکور به ویژه محور خور - جندق و خور - طبس طی روز های آتی خودداری کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه