English

رئیس پلیس راه استان دو حادثه رانندگی در اصفهان با ۲ کشته و ۵ مصدوم

رئیس پلیس راه استان اصفهان از جان باختن 2 نفر و مصدوم شدن 5 نفر دیگر در 2 حادثه رانندگی در محور اصفهان - شهرکرد و محور عسکران به داران خبر داد.

رئیس پلیس راه استان دو حادثه رانندگی در اصفهان با 2 کشته و 5 مصدوم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان- شهرکرد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با 4 سرنشین برخورد کرده بود که سرنشین 2 ساله خودروی پژو پارس در دم جان باخته و 3 سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق این تصادف راننده کامیون بنز را به علت تغییر مسیر ناگهانی خودروی خود مقصر تشخیص دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد : در حادثه ای دیگر ماموران پاسگاه پلیس راه نجف اباد از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور "داران به عسکران " مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده خودرو تشخیص داده شده است گفت: در این حادثه نیز راننده 61 ساله خودرو جان باخته و 2 سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه