English

وزیر اقتصاد و دارایی:

اصلاحات نظام مالیاتی از اقدامات وزارت اقتصاد در سال جاری است

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: از وزارت اقتصاد، اقدامات انضباط مالی دولت و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می باشد و هنوز هم در این زمینه کارهایی که انجام شد، بی‌سابقه است.

اصلاحات نظام مالیاتی از اقدامات وزارت اقتصاد در سال جاری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید احسان خاندوزی؛ وزیر اقتصاد و دارایی در سخنانی عنوان کرد: تکالیف متعددی در مجلس بر عهده وزارت دارایی گذاشته شده بود و به نظر می‌رسید طولانی شدن آن به انضباط مالی دولت ضربه می‌زد.

خاندوزی این سخنان را در گردهمایی مدیران استانی در مشهد ابراز داشت و ادامه داد: انضباط مالی دولت یکی از پرتکرارترین عبارت‌هایی بود که در برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه های سالانه به آن تاکید می‌شود و امیدواریم با تحقق کامل، برای سال آینده این پرونده از روی میز برداشته شود.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: یکی دیگر از اقدامات این وزارتخانه را تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می باشد و هنوز هم در این زمینه کارهایی که انجام شد، بی‌سابقه است و توانستیم شیرینی سهولت مجوزهای کسب و کار را در اقصی نقاط کشور بچشیم.

وی اضافه کرد: اصلاحات نظام مالیاتی از دیگر اقدامات وزارت اقتصاد در یک و نیم سال گذشته بوده و به جهت مسدود شدن درگاه‌های پذیرنده کشور که بی‌سامان بود و به پرونده مالیاتی مودیان متصل نبود، از این رو می توان گفت که هیچ درگاه پذیرنده ای در کشور وجود ندارد که اتصال آن به پرونده مالیاتی اشخاص مشخص نباشد.

وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: همزمان با پیشبرد سیاست‌های همسایگی در کشور لازم بود ما هم تحرک بیشتری در جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشیم.

خاندوزی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: در کنار تدابیری که بانک مرکزی برای کنترل ترازنامه بانک‌ها داشت، تلاش کردیم که بانک‌های دولتی از وضعیت نابسامان کفایت سرمایه خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه