English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

۷ پروژه بزرگ در راه های اصلی استان قزوین جهت خدمت به مردم در دست اقدام می باشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی استان قزوین دارای ۷ پروژه بزرگ جهت خدمت به مردم در دست اقدام می باشد.

 ۷ پروژه بزرگ در راه های اصلی استان قزوین جهت خدمت به مردم در دست اقدام می باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سیدعلی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون عملکرد اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:یکی از برنامه های پیش رو محور بوئین‌زهرا_ دانسفهان می باشد که به طول ۷کیلومتر که قرار است با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی 2 خطه به بزرگراه 4 خطه در حال انجام است.

راه و شهرسازی استان قزوین 1

وی ادامه داد: محور دیگر در دست احداث محور اک_ شامی‌شاپ به طول ۴ کیلومتر می‌باشد که با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی 2 خطه به بزرگراه 4 خطه در دست اقدام می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: برنامه دیگر در دست اقدام محور «محمدیه_ آبیک» و محور تاکستان_ ابهر(تقاطع فارسجین) هرکدام محورها به طول ۲کیلومتر می‌باشد که با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی 2 خطه به بزرگراه 4 خطه می باشد.

راه و شهرسازی قزوین2

هاشمی  بیان داشت: محور بعدی محور آقچه‌کند_ نیکویه به طول ۷کیلومتر که بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی  از راه فرعی به راه اصلی درجه1 در دست اقدام می‌باشد.

، سیدعلی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوی

این مقام مسول بیان داشت: محور بعدی «پل زیرگذر حصار خروان» و« تقاطع غیرهمسطح آبترش» می باشد که در حال احداث یک دستگاه پل بوده که احداث یک دستگاه پل با بهره‌برداری از مسیر اصلی و رمپ‌های ضلع شمالی در پروژه اولی و بهره‌برداری از مسیر اصلی و روگذر تقاطع در پروژه دوم تعریف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه