English

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین شهردار محمدیه از پروژه های اقدام ملی مسکن قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر محمدیه از پروژه های اقدام ملی مسکن بازدید به عمل آمد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان  قزوین شهردار محمدیه از پروژه های اقدام ملی مسکن قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه محمد پیری شهردار محمدیه و محمد روشن رئیس شورای اسلامی این شهر از طرح های  در دست اقدام مسکن در مهرگان بازدید کردند.

در این بازدید وضعیت ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی طرح های درحال احداث اقدام ملی مسکن توسط پیمانکاران مختلف مورد بازدید قرار گرفت.

هاشمی در این بازدید از تعامل بسیار خوب و منطقی شهردار محمدیه در تامین زیرساختها بویژه روکش آسفالت معابر ناحیه شهری مهرگان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک به استان از شهردار محمدیه خواست برای روکش آسفالت محدوده پروژه هایی که تکمیل شده و آماده واگذاری است اقدام عاجلی صورت دهد.

راه و شهرسازی قزوینچ

محمد پیری شهردار محمدیه نیز ضمن اعلام آمادگی برای تامین برخی خدمات شهری این منطقه بویژه روکش آسفالت معابر اصلی قول مساعد داد و اظهارداشت: وظیفه خود می دانیم خدمت رسانی در مهرگان را سرعت بخشیم تا رضایت ساکنان این ناحیه جلب شود.

علیرغم محدودیت های اعتباری در کنار خدمت رسانی به شهر محمدیه تلاش می کنیم نیازهای زیرساختی در مهرگان را نیز تا حد ممکن برطرف کنیم تا دغدغه ساکنان آن کمتر شود.

این بازدید بیش از سه ساعت به طول انجامید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه