English

بخشدار برزک در گفتگو با خبرگزاری موج:

سیل در برزک باعث خسارت به مزارع و باغات شد

بخشدار برزک با اشاره به بارندگی و تگرگ ظهر روز گذشته در بخش برزک گفت: بروز سیل علاوه بر خسارات به مزارع، باغات و معابر در برخی نقاط بخش برزک، بدلیل مشکلات فنی موجب قطعی برق در سطح شهر و روستاها شد.

سیل در برزک باعث خسارت به مزارع و باغات شد

سعید قندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: از همان لحظات اولیه وقوع سیلاب با پیگیری مدیریت توزیع برق شهرستان، نیروهای آن اداره در شرایط بارندگی اقدام به عیب یابی نموده و قبل از غروب آفتاب، برق نقاط مختلف بخش متصل گردید که روستای آزران به دلیل برخی مشکلات فنی در ساعت ۳:۲۰ بامداد مشکل قطعی مرتفع شد.

وی در ادامه افزود: سه گروه عملیاتی به همراه تجهیزات عیب یابی، ۱۵ کیلومتر خط انتقال را در شرایط نامساعد جوی به صورت پیاده پایش نمودند و یک دستگاه دیزل ژنراتور نیز از مرکز استان برای تامین برق روستای آزران اعزام گردید.

بخشدار برزک تصریح کرد: بدلیل قطعی برق، متاسفانه آب روستای آزران نیز از ساعت ۱۹ قطع بود که با هماهنگی آبفا برزک یک دستگاه تانکر جهت آبرسانی در آماده باش قرار گرفت.

قندی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه داریم ضمن عذرخواهی از مشکلات بوجود آمده برای اهالی بخش از صبوری و همراهی ساکنین آزران و همچنین زحمات و پیگیری های فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیریت بحران شهرستان، مدیریت و پرسنل امور برق، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آبفا، شهرداری و دهیاران  قدردانی نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه