English

سارا فلاحی:

خود تحریمی در زمینه استفاده درست از رودخانه های فصلی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر نیرو باید در زمینه خود تحریمی استفاده از رودخانه های فصلی پاسخگو باشد زیرا از رودخانه های مرزی هیچ گونه استفاده ای نمی شود.

خود تحریمی در زمینه استفاده درست از رودخانه های فصلی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اعلام کرد: در بازدید از نقاط صفر مرزی شهرستان کلات نادر شاهد خود تحریمی در زمینه استفاده درست از رودخانه های فصلی و بسته شدن آنها بر روی مردم بودیم.

فلاحی با اشاره به سیلاب های سالانه در شهرستان کلات تصریح کرد: در شهرستان کلات و درگز آب و سیلابها در حالی  از کشور خارج می‌شوند که ما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و هر ساله شاهد خسارت های زیاد سیل و خروج آب ها از کشور هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای  مردم این منطقه واقعاً ناراحت کننده است که در  این نقطه از کشور هر ساله شاهد سیلاب هستیم و هیچ گونه اقداماتی از جمله ساخت دیوار ساحلی، طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری اجرا نشده است همچنین ما حتی نتوانستیم با کشور همسایه کار دیپلماتیک هم انجام دهیم.

فلاحی در خاتمه تاکید کرد: وزیر نیرو باید در این زمینه پاسخگو باشد و از رودخانه های مرزی هیچ گونه استفاده ای نمی شود و کشور همجوار ما در حال استفاده بهینه از آب و خاک ما است لذا با توجه به اهمیت موضوع، به زودی جلسه ای در این خصوص در کمیسیون امنیت ملی برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه