English

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای محمودآباد مطرح کرد؛

اجرای عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی محمودآباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا به امروز عملیات بیش از 40 کیلومتر خط کشی در محورهای اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان به اجرا در آمد.

اجرای عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ماشااله صفری اظهار داشت: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

وی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثربخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد افزود: انشالله در آینده ای نزدیک اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای ارتباطی این شهرستان عملیاتی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه