English

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی مازندران خبر داد؛

ساخت و روکش آسفالت ۲۲ کیلومتر از راه روستایی مازندران

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ساخت و روکش آسفالت 22 کیلومتر راه روستایی استان در 2 ماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر 520 میلیارد ریال خبر داد.

ساخت و روکش آسفالت 22 کیلومتر از راه روستایی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی اکبری اظهار داشت: این عملیات در قالب 10 پروژه در راههای روستایی استان به صورت پیمانی و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در 2 ماهه سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های فرعی و روستایی در استان تأثیر قابل‌توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر فرعی و روستایی خواهد داشت، ادامه داد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه‌ های فرعی و روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: بهبود وضعیت راه‌های فرعی و روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را نیز هموار کند.

وی همچنین درباره رعایت استانداردها در ساخت راه‌های روستایی بیان داشت: ساخت راه‌های روستایی طبق مشخصات این راه‌ها که در ضوابط و آیین نامه‌های ابلاغی کشور وجود دارد انجام می‌شود.

اکبری تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 324 پروژه در دست اجرا با اعتباری نزدیک به 5.298 میلیارد ریال از محل ابلاغ های ملی و موافقت نامه های استانی در حوزه راه روستایی در برنامه اجرایی اداره کل قرار دارد.

وی ابراز داشت: ایمن سازی راه ساخت و روکش روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های این اداره کل را تشکیل داده که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه