English

استاندار کرمانشاه:

نگاه علمی به کرمانشاه عامل توسعه استان می‌گردد

استاندار کرمانشاه گفت: داشتن نگاه علمی به کارها و پیشبرد امور با این نوع نگاه، باعث توسعه می شود.

نگاه علمی به کرمانشاه عامل توسعه استان می‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: استان ما برای تغییر به نگاه علمی و نو نیاز دارد، چرا که داشتن نگاه علمی به کارها و پیشبرد امور با این نوع نگاه، باعث توسعه می شود.

محمدطیب صحرایی در نشست با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان جزیره ای امن در منطقه می درخشد و دشمنان علی رغم همه تلاش های خود نتوانسته اند دریای امنیت کشورمان را متلاطم کنند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از امنیت موجود در کشور به خاطر جانفشانی کارکنان نیروهای مسلح است، یادآور شد: در این میان پلیس به عنوان حافظ امنیت داخلی کشور نقش چشمگیری دارد.

صحرایی تصریح کرد: بدون شک باید از پلیس به عنوان پرچمدار امنیت بخشی در جامعه یاد کنیم، چرا که نیروهای پرصلابت آن با همه وجود و توان خود همواره در صحنه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب حضور داشته و جانفشانی کرده اند.

استاندار کرمانشاه امنیت موجود در استان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مهم جز با حضور شبانه روزی پلیس و نگاه اعتقادی ماموران انتظامی برای برقراری امنیت پایدار و مقابله با مجرمان، حاصل نشده است.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به مشکلاتی که سال هاست گریبان کرمانشاه را گرفته، تصریح کرد: استان ما برای تغییر به نگاه علمی و نو نیاز دارد، چرا که داشتن نگاه علمی به کارها و پیشبرد امور با این نگاه، باعث توسعه می شود.

وی با بیان اینکه لازم است نسخه پیشرفت کرمانشاه را یکبار همه مسئولان به صورت دقیق مطالعه کنند، گفت: استان ما برای متحول شدن نیاز به بازسازی چهره دارد و در این راستا همه دلسوزان این دیار باید پای کار آمده و با ارائه طرح و نقشه زمینه این تغییر را فراهم کنند.

صحرایی با بیان اینکه برای تغییر باید از خودمان شروع کنیم، گفت: ابتدا باید کرمانشاه را خوب و زیبا به جامعه معرفی کرده و سپس با درنظر گرفتن ظرفیت ها و قابلیت های موجود بتوانیم برنامه های علمی تدوین شده را اجرایی کنیم.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور سردار حاجیان در کرمانشاه و قرار گرفتن در مسند انتظامی استان، وی را جزو مدیران ممتاز انتظامی برشمرد که اشراف بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی و اجرایی دارد.

صحرایی تصریح کرد: سابقه سردار حاجیان در کارهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین امور عملیاتی و اجرایی از یک سو و نگاه علمی و تازه ای که وی برای انجام امور دارد امتیاز خوبی برای استان کرمانشاه محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه