English

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم:

امور تربیت دینی و اسلامی نسل جوان نیازمند توجهات بیش‌تری است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهمی دارند و لازم است در امر تربیت دینی و اسلامی نسل جوان اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

امور تربیت دینی و اسلامی نسل جوان نیازمند توجهات بیش‌تری است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا موحد در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران آمادگی دفاعی مدارس استان قم، طی سخنانی از اقدامات جهادی مدرسان آموزش دفاعی مدارس استان قدردانی کرد.

وی ضرورت و اهمیت جهاد تبیین را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهمی دارند و لازم است در امر تربیت دینی و اسلامی نسل جوان اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: در سال تحصیلی جدید از تعداد بیشتری از مربیان و مدرّسان در ارائه دروس آموزش دفاعی بهره برده خواهد شد.

سردار موحد با تأکید دوباره بر اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به‌ضرورت تولید محتوای جذاب، مفید و اثرگذار در ارائه دروس آموزش دفاعی، یادآور شد: کتاب و آثار فاخری در خصوص شهدا و دفاع مقدس طی سالهای گذشته توسط نهادهای مختلف تدوین و منتشرشده که می‌توان دانش آموزان را به آن‌ها ارجاع داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه