English

طی شبانه روز گذشته رخ داد:

۳ بیمار جدید کرونایی در اصفهان بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بستری شدن ۳ یک بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

۳ بیمار جدید کرونایی در اصفهان بستری شدند

پژمان عقدک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد  ۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است و در این بازه زمانی ۳ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته نیز هیچ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

عقدک  بیان داشت: در حال حاضر نیز ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۱ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۲۱ هزار و ۲۷۶ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

عقدک افزود: از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۹ هزار و۲۴۶ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۲ هزار و ۱۸۵ نفر فوتی قطعی و ۷ هزار و ۶۱ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوتی کرونا ثبت نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه