English

معاون دانشگاه علوم پزشکی نیشابور:

پلمب ۵۲ واحد صنفی در نیشابور به دلیل تخلفات بهداشتی

معاون دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۲ رستوران و واحد صنفی تولید و توزیع غذا به دلیل تخلفات بهداشتی و توجه نکردن به تذکرات متعدد بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط این دانشگاه پلمب شد.

پلمب ۵۲ واحد صنفی در نیشابور به دلیل تخلفات بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی حسین‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۳ هزار و ۴۲۲ مورد بازدید از اماکن و واحدهای صنفی تولید و توزیع مواد غذایی و رستوران‌های مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور صورت گرفته است.

حسین‌زاده در ادامه این خبر اطلاع داد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۲ رستوران و واحد صنفی تولید و توزیع غذا به دلیل تخلفات بهداشتی و توجه نکردن به تذکرات متعدد بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط این دانشگاه پلمب شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور همچنین متذکر شد: طی این بازدیدها هزار و ۱۷۶ مورد معرفی به مراجع قضائی و اخطار صادر و ۵۲ مرکز متخلف مهر و موم شده است و ۳۸ بازرس و کارشناس بهداشت محیط این دانشگاه در این بازدیدها فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برخوردهایی که با افراد متخلف در زمینه تولید و توزیع مواد غذایی می‌شود می‌توان به صدور اخطاریه، معرفی به تعزیرات حکومتی، معرفی به دادگاه، جلوگیری از فعالیت محل کسب به منظور رفع نواقص بهداشتی طبق اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی اشاره کرد و بدیهی است ادامه فعالیت آنان منوط به اخذ مجوز از مرکز بهداشت خواهد بود.

حسین‌زاده در خاتمه تاکید کرد: همشهریان می‌توانند شکایات خود را با سامانه ۱۹۰ درمیان بگذارند تا همکاران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه