English

پلمب هفت واحد صنفی متخلف در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در خصوص نظارت بر بازار قم، گفت: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا کنون، ۱۳۴ بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان انجام گرفت که منجر به پلمب هفت واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلف شد.

پلمب هفت واحد صنفی متخلف در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا کنون، ۱۳۴ بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان انجام گرفت که منجر به پلمب هفت واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلف شد.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات، طرح ۶۰ روزه‌ای را از ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در دو مرحله‌ی روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال جدید و اول ماه رمضان تا پایان ماه مبارک آغاز کرده‌است.

وی عنوان کرد: طی این دو مرحله، رؤسای شعب در روزهای اداری تا ساعت ۲۰ و روزهای غیراداری از ساعت ۱۰ تا ۱۴، در اداره‌کل حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در این طرح، به پرونده‌های تشکیل شده و تخلف‌ها و جرایمی که توسط ضابطین ثبت شده، رسیدگی می‌شود، همچنین گشت‌های مشترکی دایر شده که از سطح بازار، واحدهای صنفی، کشاورزی و نان، مجتمع‌های بین راهی، مراکز اقامتی و هتل‌ها و دیگر موارد سرکشی می‌کنند.

وی اعلام کرد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، شرکت فرآورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و اداره حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

بر اساس آمار درحال حاضر، به طور کلی ۴۱ هزار و ۶۶۳ واحد صنفی مجوز دار در استان قم فعال است که ۲۴ هزار و ۷۵۵ واحد آن در حوزه توزیعی و خدماتی و ۱۶ هزار و ۹۰۸ واحد آن در بخش تولیدی و خدمات فنی به فعالیت می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه