English

برخورد قاطع با خاطیان متصرف و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از دو مورد تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز که در محلات سنگ کن شرقی و نخل ناخدا اتفاق افتاده با هماهنگی و دستور مقام قضایی جلوگیری شد.

برخورد قاطع با خاطیان متصرف و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی باستین مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار داشت: طی گشت زنی و بازدیدهای میدانی واحد اراضی این مدیریت و گزارش های مردمی از سامانه ۱۳۷ نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی و تصرفات به صورت دیوارکشی در محلات سنگ کن شرقی و نخل ناخدا با همکاری نیروی انتظامی در تاریخ  ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ نسبت به رفع تصرف اقدام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر جدیت مدیریت پیشگیری در برخورد با متصرفان اراضی اذعان داشت: مدیریت پیشگیری تخلفات شهرداری بندرعباس با اشخاصی که اقدام به تصرف اراضی می کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد و دستگاه نظارت و شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و متصرفات اراضی در سطح شهر بندرعباس با حمایت دستگاه قضا هیچ مماشاتی با زمین خواران نخواهد داشت. 

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیرامون زمین خواری موارد را به سامانه ۱۳۷ بازرسی شهرداری بندرعباس گزارش کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه