English

رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دستاوردهای انقلاب و قیام حضرت امام خمینی (ره) موجب عزت جهان‌اسلام شده است.

رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) در جمع مردم دهلران اظهار داشت: ۱۴ خرداد از تلخ ترین روزهایی است که ملت ایران تاکنون تجربه کرده است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تاسی از سیره روح الله به نبرد با دشمن بعثی رفته که در این میان شهدای دهلرانی با رشادت و شجاعت وصف ناپذیری به دفاع از آرمان های انقلاب پرداختند و نقش غیرقابل انکاری در جنگ تحمیلی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به ویژگی‌ها و صفات امام راحل اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری تمامی صفات یک رهبری در وجود حضرت امام خمینی ( ره ) جمع شده بود و همین خصوصیات نیز باعث محبوبیت ایشان در میان مردم شده بود، چراکه حضرت امام خمینی ( ره ) بر قلوب ملت حکومت می کرد.

حسنی با اشاره به ارتباط امام راحل با خداوند و شجاعت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امام فاتح قلب‌ها بود و نمونه آنرا در سال ۵۷ که از پاریس وارد ایران شدند، شاهد بودیم که چگونه ملت ایران اسلامی اعم از پیر و جوان از وی استقبال کردند.

وی تاکید کرد: آن حضور عظیم پیام بزرگی به جهان صادر کرد که تحول عظیمی در راه است و دشمنان سراسیمه شدند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: دشمنان حمله به ایران اسلامی توسط صدام را طراحی و اجرا کردند، ولی امروز که ۳۴ سال از رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) می گذرد و در ادامه که پرچم بدست رهبری رسید، دشمنان از گذشته ضعیف تر و ملت ما روز به روز قوی‌تر می شود.

حسنی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و پیش‌بینی‌های امام راحل و رهبری برای نابودی دشمنان و رژیم اشغالگر قدس تحقق می یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دستاورد انقلاب و قیام امام (ره) موجب عزت جهان اسلام شد، استقلال ، آزادی و عزت ملت ما از حضرت امام خمینی (ره) و شهداست و امروز همان مسیر توسط رهبری ادامه دارد و خدا را شاکریم رهبری بصیر، شجاع، مردمی و ساده‌زیست کشتی انقلاب را به خوبی هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی ( ره ) اهل تحلیل بود، اضافه کرد: ایشان اضمحلال شوروی سابق و نظام کمونیستی را پیش بینی کردند، اما گورباچف توجه نکرد و بعدها در مصاحبه ای اعلام کرد پیام ایشان را درک نکرده و پشیمان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه