English

استاندار ایلام:

استقرار حکومت الهی هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود

استاندار ایلام گفت: استقرار حکومت الهی، اصلی‌ترین هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود.

استقرار حکومت الهی هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا  استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال استان که با حضور بسطامی نماینده مردم در مجلس و نماینده مجلس در شورای عالی اشتغال کشور و استان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: ۱۴ خرداد‌ماه سالگرد رحلت امام بزرگواری است که برای عزت، شرف و اعتلای دین و مقام و منزلت ملت ایران، همه سختی‌ها را بر جسم و جان خود ساری و جاری ساخت.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از آغاز نهضت مبارزه با رژیم استبدادی از سال ۴۲ تا سال ۵۷ همه این سختی‌ها و تبعیدها در ترکیه و عراق و فرانسه را برای عزت و سربلندی ملت و اسلام با جسم و جان خرید.

بهرام‌نیا افزود: خدا را شاکریم که در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه و گفتمان امام راحل، ذره‌ای انحراف ایجاد نشده است و رهبر معظم انقلاب را هم باید به درستی خلف صالح امام راحل دانست.

وی با اشاره به اینکه هر روز بر عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی و ملت ایران افزوده می شود، ادامه داد: حضور آگاهانه و پررنگ مردم در صحنه های مختلف، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

بهرام نیا از همه مردم استان خواست تا در مراسمات سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه