English

برای اولین بار در ایران توسط شهردار محمدیه صورت گرفت؛

خدمات رایگان ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان

شهردار محمدیه از رایگان شدن اتوبوس‌های شرکت واحد این شهر در مسیر محمدیه به قزوین و بالعکس و مسیر مهرگان به قزوین و بالعکس و داخل شهر محمدیه خبر دارد.

خدمات رایگان ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان

محمد پیری شهردار محمدیه در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین، با بیان اینکه اتوبوس‌های شرکت واحد محمدیه از اول اردیبهشت ماه سال جاری در مسیر محمدیه به قزوین و بالعکس  و مسیر مهرگان به قزوین و بالعکس و داخل شهر محمدیه رایگان شده است، گفت: این طرح با هدف اجرای شعار رشد تولید، ارتقاء رفاه شهروندان، ارتقاء عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، کمک به محیط زیست و کاهش گاز‌های آلاینده اجرا شده است.

وی گفت: این تصمیم با مشارکت شورا و شهرداری محمدیه اتخاذ شده و استقبال خوبی هم از سوی شهروندان اتفاق افتاده است و تقاضای سفر با حمل و نقل همگانی با رشد بیش‌از ۱۰ درصدی نسبت به گذشته مواجه شده است.

شهردار محمدیه بیان داشت: بیان کرد: ما در صدد هستیم تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی را ترویج دهیم و دریافت هزینه از مردم برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی را از میان برداریم تا عزت و منزلت آنان حظ شود؛ از طرفی سبب می‌شود تا این هزینه‌ها صرف سبد فرهنگی و تغذیه مردم شود.

اتوبوسرانی محمدیه

وی ادامه داد: این طرح در ایران سابقه نداشته و برای اولین بار در شهر محمدیه کلید خورده است؛ در حال حاضر هزینه سفر با حمل و نقل عمومی برای مردم این شهر رایگان شده و به صفر رسانیدم و هدف بعدی ما این است که زمان سفر را هم به حداقل برسانیم تا مردم به رضایت حداکثری دست یابند.

پیری اضافه کرد: تقاضای سفر به شدت بالا رفته از این رو پیگیر هستیم تا تعداد اتوبوس‌های محمدیه را افزایش دهیم تا کمبود وسیله نقلیه را هم برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 20اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی محمدیه و مهرگان از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب مشغول به خدمت رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه