English

شهردار محمدیه :

بازدید از محلات با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها انجام می‌شود

شهردار محمدیه گفت:بازدید از محلات منطقه در راستای اجرای «طرح مراجعه خادم به مخدوم» و با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات محلات و تسریع در حل مشکلات اهالی در مساجد در راستای اجرای «طرح محراب خدمت» انجام می‌شود.

بازدید از محلات با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد پیری شهرداری محمدیه با بیان اینکه بازدید از محلات مناطق شهر با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان و اطلاع دقیق از مشکلات موجود در این محلات به شکل مستمر در دستور کار قرار دارد، بیان داشت:برابر برنامه ریزی های انجام شده زمان بازدیدهای دوره ای از محلات منطقه مشخص و این کار به شکل مستمر ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است.

شهردار محمدیه مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، محلات را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.

شهردار محمدیه درباره بازدید از محلات مناطق افزود: پروژه های عمرانی و خدماتی در حال اجرا در این مناطق مورد بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته و از نزدیک روند اجرای پروژه ها را مشاهده می نمایند.

 ارتقای سطح خدمات رسانی، شناخت پنانسیل های محلات برای اجرای طرح ها و پروژه های مشارکتی و آشنایی بیشتر با مشکلات موضوع دیگری است که وی به آن اشاره نمود.

شهردار محمدیه در خصوص اجرای طرح «محراب خدمت» نیز اضافه نمود:در این طرح اعضای شورا و مدیران شهرداری در مساجد محلات حضور یافته و شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلات را بیان و نسبت به حل آن ها پیگیر باشند.

وی عنوان کرد:پس از بررسی و رصد مشکلات و ارسال آن به واحد‌های مربوطه ،تاکبد بر حل آن ها از اولویت های بعدی مدیریت شهری است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام تا به تعهدات داده شده پایبند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه