English

شهردار محمدیه:

موفقیت های بدست آمده حاصل همدلی و تعامل شورا و شهرداری است

شهردار محمدیه گفت:شورای اسلامی شهر محمدیه با همراهی و همدلی و تعامل خوب با شهرداری بخصوص نگاه مسئولانه ودلسوزانه خود خدمات رسانی به مردم را برای مدیریت شهری آسان و هموار نمودند.

موفقیت های بدست آمده حاصل همدلی و تعامل شورا و شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)،فرمانده نیروی انتظامی بخش محمدیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه ،مدیران شهرداری و دیگر مسئولان محلی از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه تجلیل به عمل آمد. 

در این مراسم حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مدیریت شهری  محمدیه  با بیان اینکه روابط شورا و شهرداری حسنه بوده است افزود: روحیه انقلابی ، جهادی و جوان بودن  اعضا از مهمترین شاخصه شورای  اسلامی شهر محمدیه است که خوشبختانه سالم هستند و با دانش و سطح تحصیلات بالا توانسته اند کارهای خوبی برای مردم و شهر انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد:رفتار و اقدامات شورای شهر و یا روستا بنام همان محل و منطقه گذاشته می شود که امیداوریم با همدلی و وحدتی که بین اعضای شورا وشهرداری سراغ داریم چندین کار ماندگار در شهر برای مردم به یادگار بگذارنند.

محمد پیری شهردار محمدیه نیز در این مراسم، زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه را که در جهت بالندگی ، شکوفایی ،عمرانی و آبادانی شهر گام برداشته اند را ستود و خاطرنشان کرد:شورای اسلامی شهر محمدیه با همراهی و همدلی  و تعامل خوب با شهرداری  بخصوص نگاه مسئولانه ودلسوزانه خود خدمات رسانی به مردم را برای مدیریت شهری آسان و هموار نمودند که امروز رمز تمام موفقیت های حاصله اتحاد وهمدلی تک تک اعضای شورا باهم و مدیریت شهری است.

وی گفت شورا به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است زبان گویای مردم در برابر مسئولین ، نهادهای مختلف محسوب می شوند که پیگیر مسایل و حل مشکلات آنها هستند.

شهردار محمدیه  در ادامه بر نقش مشارکت مردمی در پیشبرد برنامه های شهری هم گفت: مشارکت مردم  در امور شهری بسیار حائز اهمیت است که ما از این فرصت در تمامی  برنامه ها و حوزه  استفاده کرده وخواهیم کرد و همیشه از انتقاد های سازنده و پیشنهادات آنها برای بهتر کار کردن وخدمات رساندن استفاده کرده ایم.

محمد پیری در ادامه خاطر نشان کرد:در آینده نزدیک با تشکیل سازمان سیما و منظر شهری تصمیمات و اقدامات خوبی در  منظر شهری گرفته خواهد شد و چهره شهر به آنچه که شایسته و لایق این مردم می باشد،دگرگون خواهد شد.

محمد روشن رییس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها خاطر نشان کرد:تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ۹ /۲/ ۵۸  که باصدور فرمانی به شورای انقلاب بر تشکیل شوراهای اسلامی و تهیه آیین نامه اجرایی آن تاکید نموده و بر نقش مردم در اداره کشور چنان اهمیت داده شد که اصل ششم و هفتم و همچنین یکصدویک ودو - یکصدو سه وچهار- یکصد و پنج وششم قانون اساسی به شوراهای اسلامی اختصاص یافته است انجام شده است. 

 روشن همچنین خاطر نشان کرد:عمران و آبادانی شهر محمدیه و مهرگان و اقدامات انجام شده چه در بحث عمرانی و چه خدماتی ، رفاهی، امنیتی، سازمان حمل ونقل ، آتش نشانی و غیره  مرهون خدمت شبانه روزی یکایک کارکنان شهرداری  و سازمان های تحت امر شهرداری و همچنین همراهی و تعامل و یکدلی دیگر همکارانم در شورای شهر بوده که  در تمام ساعات روز ضمن خدمات رسانی به شهر و شهروندان پاسخگوی نیاز آنها بوده و هستند.

در پایان نیز از تک تک اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با اهدای لوح تقدیر،تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه