English

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه خبرداد:

برپایی نمایشگاه "غرفه های آسمانی" در محمدیه

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه از برپایی نمایشگاه "غرفه های آسمانی" در محمدیه خبر داد.

برپایی نمایشگاه "غرفه های آسمانی" در محمدیه

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علیمردانی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد دومین اختر تابناک امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: شورا و شهرداری محمدیه همچون سال های گذشته با تمام توان و قدرت برنامه های خود را در راستای ساختن شهری آباد و با نشاط بخصوص در حوزه فرهنگی در سال جدید آغاز کرده است که جشن میلاد امام‌حسن مجتبی (ع) در همین راستا عصر امروز  ساعت ۱۶ مقابل شهرداری برگزار می شود.

وی همچنین برپایی نمایشگاه غرفه های آسمانی را یکی دیگر از برنامه های مهم شورا وشهرداری محمدیه  در سال ۱۴۰۲ برشمرد و افزود:  نمایشگاه غرفه های آسمانی  به همت شورا وشهرداری و با همکاری موسسات قرآنی  با ۴۰ غرفه در مقابل شهرداری محمدیه دایر شده است.

وی ادامه داد: این اولین نمایشگاه در سال جدید  است که توسط فرهنگی ورزشی شورا و شهرداری محمدیه با حضور  ناشران و مؤسسات قرآنی در شهر محمدیه برگزار می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی و رفاهی در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است که حضور زنان توانمند و هنرمند بومی منطقه از شاخصه های این  نمایشگاه است.

حجت الاسلام علیمردانی  با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز  تا آخر ماه مبارک رمضان دایر است، یادآور شد:  علاقه مندان می توانند از ساعت  ۱۶  الی ۲۱  ضمن بازدید از این نمایشگاه می توانند تولیدات عرضه شده را با قیمت مناسب  خریداری کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی محمدیه در ادامه از حضور معاونت های مختلف شهرداری محمدیه در راستای آموزش حقوق شهروندی  به دانش آموزان در مدارس  سطح شهر محمدیه و مهرگان خبر داد و افزود: یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم در سال جدید موضوع  آموزش  حقوق شهروندی دانش آموزان است که با حضور معاونت های مختلف شهرداری در مدارس عملیاتی شده که علاوه بر آموزش حقوق شهروندی بستر آشنایی دانش آموزان با فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف از جمله فضای سبز، عمرانی و خدماتی  فراهم  خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی