English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی از فروشندگان اجناس در سایت دیوار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با شگردی خاص از فروشندگان اجناس در سایت دیوار بالغ بر 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

کلاهبرداری 10 میلیاردی از فروشندگان اجناس در سایت دیوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شاهین شهری به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری 7 میلیاردی فردی ناشناس از وی پرونده ای در این پلیس تشکیل و موضوع توسط کارآگاهان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد وی آگهی فروش یک دستگاه خودروی سواری 206 را در سایت دیوار قرار داده که فردی با وی تماس گرفته و پس از توافق بر سرقیمت به سر قرار آمده و قرارداری با تصویر گواهینامه جعلی منعقد نموده و یک برگ چک به مبلغ 7 میلیارد ریال را تحویل فروشنده داده و خودرو را تحویل گرفته است اما وقتی فروشنده به بانک مراجه می کند متوجه عدم موجودی حساب می شود. پس از آن فرد کلاهبردار گوشی تلفن همراه خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگو نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: کارآگاهان پس از اخذ اظهارات شاکی با انجام یک سری اقدامات پلیسی هویت فرد کلاهبردار را به دست آورده که مشخص می شود وی از افراد سابقه دار است که با خرید دسته چک افراد دیگر از فروشندگان اجناس در سایت دیوار کلاهبرداری می کرده است.

سرهنگ تُرکیان عنوان داشت: سرانجام با رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر هنگام انجام معامله با یکی از فروشندگان اجناس در سایت دیوار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و علی رغم اینکه در ابتدا منکر هرگونه جرمی از سوی خود بود اما هنگامی که با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان روبرو شد به کلاهبرداری با استفاده از مدارک جعلی و چک افراد غیر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارائه شکایت مشابه از سوی 3 شهروند دیگر مبلغ کل کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم را 10 میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: با شناسایی متهم از سوی شاکیان برای وی پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه