English

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج؛

خلع پیمانکار پارکینگ طبقاتی سنندج

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج ازخلع ید پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم تعهدات با حکم دستگاه قضا خبر داد.

خلع پیمانکار پارکینگ طبقاتی سنندج

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حمید کریمی اظهار کرد: پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم پرداخت اجاره و همچنین سایر تعهدات نسبت به شهرداری با حکم دستگاه قضا خلع شد.

وی با بیان اینکه این پیمانکار به تعهدات خود در مورد نگهداری از سیستم ها و همچنین تنظیف پارکینگ عمل نکرده و موجب نارضایتی مردم شده بود، گفت: شهرداری با هدف خدمت رسانی به شهروندان با وجود اینکه پارکینگ تحت مدیریت پیمانکار بود چندین مرحله اقدام به تنظیف و سرویس اسانسور پارکینگ نموده است.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج اضافه کرد: تذکرات لازم به صورت شفاهی و مکتوب بارها از سوی شهرداری به پیمانکار پارکینگ طبقاتی سنندجی داده شد اما متاسفانه از انجام وظایف و تعهدات سرباز زده است.

کریمی افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان از عملکرد پیمانکار؛ شهرداری موضوع را از طریق مراجع قانونی دنبال و بعد از انجام شکایت جکم خلع پیمانکار صادر و ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: برای انکه خللی در خدمات شهرداری در بحث پارکینگ به  شهروندان وارد نشود شهرداری ضمن تنظیف و تعمیر اسانسور و سایر تجهیزات تا زمان برگزاری مراحل قانونی و واگذاری به پیمانکار جدید با مدیریت شهرداری اداره خواهد شد.

گفتنی است؛ عملیات احداث پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی در 6 طبقه و متراژ یک هزار و 900 مترمربع در سال 93 آغاز و با گنجایش 435 خودرو به عنوان یکی از مجهزترین پارکینگ های غرب کشور در دی ماه 95  به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه