English

استاندار کردستان:

اقدامات شهرداری سنندج در توجه به حاشیه شایسته‌ تقدیر است

استاندار کردستان گفت: شهرداری سنندج در حوزه نهضت آسفالت و توجه به حاشیه شهر انصافا کارهای خوب و شایسته‌ای انجام داده اما این روند باید با سرعت بیشتر به ویژه در هسته مرکزی شهر هم استمرار پیدا کند.

اقدامات شهرداری سنندج در توجه به حاشیه شایسته‌ تقدیر است

 به گزارش خبرگزاری موج‌ کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: در اتفاقات سال گذشته با وجود طراحی پیچیده‌ای که توسط دشمنان علیه کشور صورت گرفت ما پیروز میدان بودیم. 

وی تصریح کرد: دشمن سعی کرد از بستر و شرایطی که بعد از مرگ خانم مهسا امینی شکل گرفت، سواستفاده کند اما با تمام سختی و توطئه پیچیده که توسط دشمنان طراحی و توسط کشورهای مختلف در قالب اتاق فکر دنبال شد راه به جایی نبردند و مشخص شد که پایگاه، بنیه و زیربنای نظام محکم‌تر از آن است که با اینگونه اقدامات دچار تزلزل شود. 

استاندار کردستان ادامه داد: کردستان در اغتشاشات اخیر نقطه اصلی تمرکز دشمنان بود اما به لطف خدا و هوشیاری مردم بصیر این استان با وجود فضاسازی سنگین تبلیغاتی که دشمنان علیه ما ایجاد کردند با کمترین هزینه این قضایا جمع شد.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: با وجود اینکه کردستان کانون اصلی برنامه‌ریزی‌های توطئه‌انگیزانه دشمنان بود، نسبت به سایر استان‌ها کمترین هزینه را دادیم و این نشان از همراهی و بصیرت بالای مردم انقلابی و ولایی در این استان است. 

وی افزود: اینکه در حوزه اقتصاد مشکل داریم و باید در راستای رفع این مشکلات و سایر حوزه ها کار بیشتر انجام شود شکی نیست همه باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال«مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده با عزم جهادی تلاش کنیم. 

بلوغ و تدبیر نقطه مثبت شورای شهر سنندج است استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته حوزه خدمات شهری در سرفصل‌های مختلف اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری سنندج صورت گرفت که از تلاش‌هایی شهردار و اعضای شورا در این زمینه تقدیر می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین نقطه مثبت شورای شهر سنندج بلوغ و تدبیری است که در طول یک سال گذشته از آنها شاهد بودیم. 

زارعی‌کوشا عنوان کرد: شورای شهر به طور طبیعی محل تضارب آرا و اختلاف‌نظر است و همین تظارب آرا موجب تکمیل و به نتیجه رسیدن کارها می‌شود. وی تصریح کرد: برونداد اختلافات در شورای شهر سنندج نسبت به دوره‌های قبل ناچیز بوده که این مهم بلوغ و تدبیر درست و درایت اعضای شورای اسلامی شهر را می‌رساند.

استاندار کردستان اظهار داشت: کارهای زیادی انجام شده است اما معتقدیم با توجه به نیازهای موجودف می‌طلبد کارهای اساسی و کلانتر در سطح شهر سنندج انجام شود. 

وی عنوان کرد: تعریف و اجرای پروژه‌های کلان عمران شهری به ویژه در حوزه رفع گره‌های ترافیکی نیاز اصلی شهر سنندج است و موجب امیدآفرینی در جامعه ‌شود. زارعی‌کوشا اضافه کرد: مراحل اجرای پروژه‌های تعریف شده شهرداری سنندج به خصوص در حوزه ترافیک باید زودتر با انتخاب پیمانکاران قدر و توانمند شروع شود تا مردم در کنار سایر خدمات ارزشمند این نهاد، شاهد اتفاق افتادن کارگاه عمران شهری در مرکز استان باشند. 

استمرار نهضت آسفالت در سنندج ضروری است 

وی با یادآوری اینکه در حوزه نهضت آسفالت و توجه به حاشیه شهر سنندج انصافا کارهای خوب و شایسته‌ای از سوی مدیریت شهری صورت گرفته است، افزود: این روند باید با سرعت هرچه بیشتر به ویژه در هسته مرکزی شهر هم استمرار پیدا کند

 استاندار کردستان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیاز اساسی شهر است و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد درآمد پایدار برای شهر داشته باشد. 

زارعی‌کوشا با بیان اینکه مدیریت شهری در شهر سنندج ویترین تمام خدمات نظام در استان است، گفت: بیش از 90 درصد از مسافرین و گردشگرانی که کردستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند در سنندج حضور و یا شب‌مانی دارند و این مهم نیاز به کار بیشتر در مرکز استان را دوچندان می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت درآمد شهرداری با تمام توان در کنار شورا و شهرداری هستیم و خود را عضوی از این مجموعه می‌دانیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه