English

در قزوین برگزاری میشود؛

گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س)

رئیس ستاد عتبات استان قزوین از گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س) درکربلای معلی در قزوین خبرداد.

گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س)

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهدی طاهرخانی رئیس ستاد عتبات استان قزوین در این باره گفت: ضمن تبریک سالروز پیروزی خرمشهر گردهمایی بزرگ و مهم بانوان ایرانی در ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س) درکربلای معلی توسط ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین همزمان با سراسر کشورو با سخنرانی خانم دکتر زهرا سعیدی مُسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

وی گفت: این گردهمایی با حضور جمع کثیری از خواهران مؤمنه استان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف اشرف، سامرا، کاظمین و طفلان مسلم خواهد بود و در این مراسم بانوان استان قزوین کمک های ویژه با نذورات و هدایای ویژه (زیور آلات)خواهند داشت.

 رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین در ادامه اظهار داشت: در این همایش گزارشی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای مردم شریف و خواهران عنوان می شود و از خواهرانی که در سال های گذشته کمک های خاص و ویژه با دادن هدایا و نذورات و زیور آلات برای توسعه صحن و شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلی متقبل شده اند از بانوان تجلیل بعمل خواهد آمد. تا ان شا الله این صحن در اربعین ۱۴۰۲ آماده بهره برداری برای زائرین محترم شود. ضمنا از بین حاضرین در گردهمایی به قید قرئه به تعدادی از خواهران هدایایی اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه