English

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبرداد؛

پارکینگ زیرسطحی توحید افتتاح شد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این پروژه فروردین ۱۴۰۰ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد ریال آغاز شد، گفت: با احداث این پروژه ۳۷۲ جای پارک خودرو فراهم می‌شود.

پارکینگ زیرسطحی توحید افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  امیرعباس رحمتی در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه پنج اصفهان که در قالب چهاردهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان توحید و خیابان‌های منتهی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید به مدت ۲۷ ماه با تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری و تحمل سختی فراوان از سوی مردم اصفهان به بار نشست، افزود: این پروژه از بعد کیفیت و کمیت در کشور مطرح خواهد بود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این پروژه فروردین ۱۴۰۰ با هزینه‌ای بالغ بر ۱،۹۰۰ میلیارد ریال آغاز شد، تصریح کرد: با احداث این پروژه ۳۷۲ جای پارک خودرو شامل ۳۶۴ پارک خودرو عمومی و هشت پارک خودرو ویژه معلولان فراهم شد.

وی با اشاره به مختصات کلی این پروژه خاطرنشان کرد: پارکینگ زیرسطحی توحید حدفاصل خیابان نظر و پل آذر به‌طول ۵۴۰ متر و عرض ۲۲ متر در قالب دو تونل رفت و برگشت به‌صورت مجزا با عرض ۱۱ متری احداث شده است.

رحمتی با بیان اینکه حفظ فضای سبز، تردد ایمن و سهل‌الوصول شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان از الزامات طراحی پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید حفظ فضای سبز بود، اظهار کرد: در این پروژه ۶۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب‌بندی، ۲۱ هزار متر مکعب بتن‌ریزی و ۱۶ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی انجام شده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی تأسیسات برای احداث پروژه گفت: تأسیسات معارض رفع شده در پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید شامل برق فشار ضعیف، آب و فاضلاب، مخابرات و تونل برق فشار قوی در ضلع شرقی پارکینگ بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: نصب ۸۸ دوربین نظارتی، تأمین سیستم آتش‌نشانی خودکار و برق اضطراری و تأمین چهار دستگاه آسانسور برای توان‌خواهان از جمله امکانات قابل‌توجه این پارکینگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی