English

شهردار اصفهان مطرح کرد:

ضرب‌الاجل شهرداری به متخلفان ساخت‌وسازهای غیرقانونی

شهردار اصفهان گفت: در سال‌های گذشته برخی شهروندان در فرایند ساخت‌وساز ساختمان خود با مشکل دریافت پایان ساخت مواجه می شدند، برخی از این افراد که خلاف پروانه خود ساخت‌وساز کرده یا ساختمانی را بدون پروانه احداث کرده‌اند، طبق قانون پایان ساخت دریافت نخواهند کرد.

ضرب‌الاجل شهرداری به متخلفان ساخت‌وسازهای غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» بیان کرد:درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت قانونی مشکل ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهر را رفع کنیم، لذا شهروندان می‌توانند در سامانه my.isfahan.ir به بخش درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ وارد شوند، اطلاعات خود را بارگذاری و کد رهگیری دریافت کنند تا پرونده آنها در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این افراد به دلیل نداشتن پایان ساخت، نمی‌توانند سند تفکیکی دریافت کنند و به تبع آن، خانه از طریق سند قابل فروش نیست و از تسهیلات وام نیز برخوردار نمی شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: سال گذشته در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ در بند «ت» بودجه تبصره‌ای گنجانده شد که بر اساس آن به شهرداری‌ها اجازه داده شد طی مدتی کوتاه تا پایان ماه نهم سال، پرونده‌ها را دوباره بررسی کنند. بر این اساس درصدد هستیم با استفاده از ظرفیتی که قانون ایجاد کرده است، در صورت امکان مشکل آنها را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: در این راستا شهروندان می‌توانند در سامانه my.isfahan.ir به بخش درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ وارد شوند، اطلاعات خود را بارگذاری و کد رهگیری دریافت کنند تا پرونده آنها در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد، بر این اساس در صورت امکان پایان ساخت برای آن‌ها صادر خواهد شد.

قاسم زاده گفت: شهروندان تا ۲۵ تیرماه امسال می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، طبق قانون زمان این فرصت غیرقابل تکرار است، لذا برای یک بار به کسانی که در ساخت‌وساز تخلف کردند این فرصت داده می‌شود تا از این بن‌بست خارج شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی