English

مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات زورخانه‌ای زندان های کشور می‌شود

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین دوره مسابقات کشوری ورزش های زورخانه‌ای و کشتی آزاد زندانیان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

کرمانشاه میزبان مسابقات زورخانه‌ای زندان های کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات کشوری ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی آزاد زندانیان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: مسابقات ورزش های زورخانه‌ای با حضور ۵۰۰ زندانی ورزشکار از سراسر کشور در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه برگزار و و ۱۰ استان با تیم کامل در این دوره شرکت خواهند کرد .

حمیدرضا پوریانی تصریح کرد: جلسات متعددی با دستگاه های مرتبط تشکیل شده است و پیش بینی می‌کنیم همچون سال گذشته که در استان یزد توانستیم مقام نایب قهرمانی را کسب کنیم، امسال هم بتوانیم در یک جایگاه خوب قرار بگیریم.

وی ادامه داد : استان کرمانشاه هم در رشته های مختلف ورزشکاران خوبی دارد و در این دوره از مسابقات هم ۱۷ ورزشکار کرمانشاهی بعد از گزینش در رقابت های انتخابی، از یک هفته پیش در اردوی شبانه روزی به سر می برند تا بتوانند با تمام توان در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه با بیان اینکه در ورزش های زورخانه های ورزشکاران در رشته هایی چون کباده، سنگ، چرخ تیر، چرخ چمنی، میل سبک و میل سنگین و در بخش انفرادی به رقابت می پردازند افزود : در رشته کشتی پهلوانی در اوزان ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و ۹۰ تا ۱۱۰ کیلوگرم هم مسابقات کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

پوریانی با اشاره به اینکه برای مراسم افتتاحیه رییس سازمان زندان ها هم علاوه حضور در روز افتتاحیه حدود ۲۰ پروژه را در استان کرمانشاه افتتاح میکند درخصوص این پروژه ها هم گفت : در همان روزهای برگزاری مسابقات ورزشی فاز دوم زندان شهرستان اسلام آبادغرب با ظرفیت ۲۰۰ نفر و با حضور رییس سازمان زندان ها به بهره برداری می رسد و این در حالی است که افتتاح مجموعه ورزشی زندان شهرستان اسلام آبادغرب، سردخانه ۶۰ تنی چشمه سفید، سالن ورزشی و آشپزخانه صنعتی زندان شهرستان سنقر هم از دیگر برنامه های رییس سازمان زندان های کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه