English

امام جمعه شیراز؛

امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهد

نماینده‌ ولی فقیه در فارس گفت: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.

امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در مراسم صبحگاه مشترک و الحاق تجهیزات نوین به تیپ ۵۵ هوابرد شیراز اظهار داشت: درود خدا بر شما عزیزان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی که هر روز افتخاری جدید برای ایران و ایرانیان می آفرینید.افتخار همه ما مردم آن است که امروز نگاه می کنیم در عرصه دریاهای جهان ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و با صلابت می درخشد و ماموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.

وی افزود: افتخار ما ایرانیان آن است که شما عزیزان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می‌توانید عِده و عُده آماده کنید عمل کرده‌اید.

امام جمعه شیراز بیان کرد: مراسم الحاق ادواتی که در طول تاریخ نیازمند بودیم تا از کشور‌های دیگر وارد کنیم و امروز به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران شما به دست خودتان در مجموعه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی تولید می‌کنید و خود شما پرسنل شریف، عزیز و نیرو‌های سربلند ارتشی آن‌ها را به کار می‌گیرید و آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان آفریده‌اید.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود که دشمنان اسلام و ایران برای یکی از این ادواتی که امروز در این میدان به صورت متعدد تولید خود شما موجود است چقدر باج می‌خواستند تا مقدار کمی از این ادوات را به ما بدهند و فراموش نمی‌کنیم در بعضی از کشور‌های منطقه تعبیر رئیس جمهور آمریکا وقتی خواست برخی از این ادوات را به آن‌ها بفروشد این بود که آن‌ها گاو شیرده ما هستند.

امام جمعه شیراز گفت: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت هیچ وقت به کسی باج نمی دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.سربلند و پیروز و موفق باشید و انشاالله سایه رهبر عظیم الشان بر سر همه ما مستدام باشد و عزت و سربلندی شما روزافزون.

 

ارتش ما در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد

 

استاندار فارس در این آیین، ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهداء، گفت: با اخلاص، توان و تدبیر مقام معظم رهبری، امروز دشمنان این ملت از قدرت ارتش دچار ترس و واهمه هستند.

استاندار فارس اظهار داشت: با تلاش متخصصان ارتش و علی‌رغم تمامی تحریم‌ها، در بیشتر زمینه‌های نظامی خود کفاء شده‌ایم و بنا بر اعلام همگان علاوه بر دفاع از کشور و آرمان های خود، می تواند از سایر مظلومان نیز دفاع کند؛ ارتش ما در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد.

الحاق تجهیزات نوین به هوابرد شیراز

مراسم الحاق تجهیزات نوین به هوابرد شیراز

مراسم الحاق تجهیزات نوین به هوابرد شیراز

مراسم الحاق تجهیزات نوین به هوابرد شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه