English

نماینده ولی فقیه در فارس:

حجاب پرچم امنیت اجتماعی است و زنها پرچمدار آن هستند

نماینده ولی فقیه در فارس، در همایش ملی زن، جامعه، امنیت گفت: حجاب پرچم امنیت اجتماعی است و زنها پرچمدار آن هستند و همه آحاد جامعه در تولید آن باید احساس وظیفه کنند.

حجاب پرچم امنیت اجتماعی است و زنها پرچمدار آن هستند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در همایش ملی زن، جامعه، امنیت، بیان کرد: پلیس نسوان باعث افتخار ما هستند و در ایجاد امنیت اجتماعی نقش ویژه دارند. 

وی افزود: اگر بخواهیم امنیت اجتماعی برقرار کنیم باید زن و مرد با هم همکاری کنند و در تولید و بهره برداری از آن شریک باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: ضرورت و اهمیت امنیت در ابعاد مختلف بر کسی پوشیده نیست و در تمدن اروپایی زن ها به عنوان شهروندان حق دارند از امنیت بهره مند شوند و بر این باورند که پیشرفته ترین امت های دنیا هستند.

آیت الله "دژکام" تصریح کرد: ما در دین و تفکر خود بسیار فراتر از این موضوع را داریم و حق زن از امنیت از بدیهی های اولیه حق زن در جامعه است و جز مسلمات دینی ما است‌.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: امنیت دنیا و آخرت ویژگی تفکر دینی ما است اما نقش زن در تولید امنیت ویژه است.

سرلشکر مصطفی ایزدی

 

نگاه انقلاب به زنان یک نگاه ویژه است

رئیس هئیت امناء مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور، در این همایش گفت: نگاه انقلاب به زنان یک نگاه ویژه است و زنان در حوزه‌های مختلف از جمله خدمت ملی می تواند نقش بسیار برجسته داشته باشد.

سرلشکر مصطفی ایزدی بیان کرد: ما امروز افتخار می کنیم که در محضر صاحب امر قرار داریم و اگر می خواهیم به یک شرایط مطلوب در زمینه حجاب برسیم باید در مسیر قرآن و اسلام گام برداریم.

وی افزود: در انقلاب اسلامی زن گوهر اصلی و یک موجود مقدسی است که دوشا دوش مردان در صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

رئیس هئیت امناء مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: این زن‌ها و مادران هستند که در پیروزی انتقلاب اسلامی نقش موثری داشته‌اند و ما با جهاد تبئین و امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه برخورد با بدحجابی تلاش مضاعف کنیم.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد:‌ دشمن درصدد است که بنیان خانواده‌های ایرانی را گسسته کند و ما باید هوشیار باشیم و در تولید امنیت اجتماعی با هم همکاری مضاعف داشته باشیم.

سردار حبیبی

 این همایش که به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در مجتمع فرهنگی رفاهی طلائیه شیراز برگزار گردیده بود سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان به هجمه ها و مخالفت های علنی دشمنان به ارزش های دینی و عفت عمومی اشاره کرده و به تبیین نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه کنونی پرداختند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس کل دنیا علیه  کشور ما قرار گرفت، تاکید کرد: تمام دنیا می خواست جلوی انقلاب را بگیرد اما با لطف خدا و رهبری فرزانه انقلاب موفق نشدند امروز هم با توطئه های مختلف قصد برهم زدن امنیت را دارند که با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری مردم، موفق نخواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی فارس ادامه داد:  اگر کسی در خانواده خود مشکل داشته باشد آن را فریاد می زند یا آن را درست می کند؟ ما در مشکلات نبایستی زبان دشمن شویم بلکه می بایست گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و رهنمودهای ایشان را اطاعت و اجرا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه