English

تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد؛

مهلت ارسال آثار برای دومین جشنواره‌ی رسانه ایی بانوان حریم رسالت

مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان: تولید کنندگان آثار و محتوا‌های رسانه ایی تا پایان مرداد امسال تولیدات خود را در سامانه‌ی این جشنواره بارگذاری کنند.

مهلت ارسال آثار برای دومین جشنواره‌ی رسانه ایی بانوان حریم رسالت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مهدی پارسا امروز در یک نشست خبری در خصوص دومین جشنواره‌ی رسانه ایی بانوان حریم رسالت، گفت: دبیرخانه‌ی این جشنواره که امسال در ابعاد ملی و بین المللی برگزار می‌شود، در گیلان مستقر است و همه بانوان فعال در عرصه‌ی رسانه‌های ۵۷ کشور جهان می‌توانند، همراه و همگام با بانوان رسانه ایی کشور در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی همچنین محور‌های ۸ گانه‌ی این جشنواره را بررسی نقش زن در جهان اسلام، زن - اشتغالزایی - کارآفرینی دانش بنیان، موضوع مهم جمعیت، حجاب و پوشش زن مسلمان و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، زنان جهان اسلام و وحدت شیعه و سنی، تبیین جایگاه زن در غرب و اسلام، الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه آن در عرصه‌های بین المللی و نقش زن مسلمان در تمدن سازی و گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 آخرین فرصت ارسال آثار اصحاب رسانه ‌به جشنواره «حریم رسالت» ‌

مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تولیدی خود را در ۱۱ قالب شامل گزارش تحقیق و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست در سامانه‌ی اینترنتی جشنواره به نشانی www.harim.resalat.com بارگذاری کنند.

مهدی پارسا افزود : مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره اواخر شهریور یا اوایل مهرامسال برگزار خواهد شد و با رای هیات داوران برای هر یک از قالب‌های ۱۱ گانه‌ی جشنواره، ۴ برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد.

سرهنگ عباس حسینی ، جانشین فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصان هم در این نشست مهم‌ترین کارکرد‌های دست اندرکاران رسانه ایی را تلاش برای نقش آفرینی بهینه در حوزه‌ی جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی برشمرد و با بیان اینکه طبق آخرین آمار‌ها، حدود ۶۰ درصد از فعالان رسانه ایی کشور خواهران تشکیل می‌دهند، ابراز امیدواری کرد: بانوان رسانه ایی کشور به همراه بانوان کشور‌های جهان اسلام می‌توانند با حضور فعالانه در این جشنواره، گام‌های موثری برای تحقق اهداف پیش بینی شده در این جشنواره برمی دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه