English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

توجه جدی به زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در مازندران

استاندار مازندران گفت: صادرات یکی از موضوعات مربوط به زنجیره ارزش بخش کشاورزی است و باید نقش زنجیره ها در استان شناسایی شود و ببینیم نقش مازندران در زنجیره ارزش کجاست.

توجه جدی به زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی مازندران اظهار داشت: هیچ جلسه‌ای را مهمتر از شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی نمی دانیم و دبیرخانه آن باید فعال شود.

وی ادامه داد: موضوعات کشاورزی با دغدغه جدی مطرح می‌شود اما این مسایل باید مورد پیگیری قرار گیرد و باید بگوئیم جز دبیرخانه این شورا نمی تواند این مسیر را هموار کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورزی ما تشنه دانش‌بنیان است، افزود: کسی‌که در دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی کار می‌کند باید همه انگیزه کاری‌اش کشاورزی باشد و با علاقه در این دبیرخانه کار کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر متناسب با شرایط بحران کار می‌کنیم و باید همه اینها در شورای سیاست‌گذاری مشخص شود و با برنامه حرکت کنیم.

حسینی پور تصریح کرد: اساتید فراوانی در حوزه کشاورزی هستند که آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کردند و باید از تمامی صاحبنظران کشاورزی برای کمیته هایی که راه‌اندازی می‌شود استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: معاونت اقتصادی برای فعال کردن دبیرخانه و کمیته‌های شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی اقدام کند تا خروجی کار کمیته‌ها دستورکار جلسه شورای سیاست‌گذاری شود و به مرحله اجرا دربیاید.

استاندار مازندران ادامه داد: صادرات یکی از موضوعات مربوط به زنجیره ارزش بخش کشاورزی است و باید نقش زنجیره ها در استان شناسایی شود و ببینیم نقش مازندران در زنجیره ارزش کجاست.

وی با بیان اینکه ماجرای برنج ماجرای پیچیده‌ای است و مافیای بزرگی پشت این قضیه قرار دارند و منافع کلانی پشت آن است، گفت: تا کی باید به این سمت برویم که مافیای برنج برای ما و کشاورزان تعیین تکلیف کند، بنابراین باید در شورای سیاست‌گذاری برنامه هایی برای این محصول وجود داشته باشد.

حسینی پور با بیان اینکه همه باند مافیا شناسایی شدند و زمانش که فرا برسد همه را افشا می‌کنیم، عنوان داشت: کسانی هستند که اراده دارند تا در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند و باید راه را برای این افراد باز کنیم و به آنها میدان دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه