English

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبرداد:

فراخوان مشمولان اعزامی خرداد ماه سال ۱۴۰۲

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از اعزام به خدمت مشمولان پایه خدمتی خردادماه 1402 در روز دوشنبه یکم خرداد ماه خبر داد.

فراخوان مشمولان اعزامی خرداد ماه سال 1402

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1402دریافت کرده اند، می بایست درساعت 0700 روز یکم خرداد ماه به آدرس قزوین : "تهران قدیم، پایانه مسافربری قزوین، تعاونی 15 بیتا" مراجعه نمایند  .

وی افزود: مشمولان عزیز  قبل از حضور در پایانه مسافربری استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی  با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا ضمن انجام واکسیناسیون کارت تزریق واکسن را دریافت در زمان اعزام همراه داشته باشند همچنین نسبت به  انجام معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا درمرکز بهداشتی حضور یابند.

همچنین تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن ها و.... را رعایت نموده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و... را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری نمایند و همچنین اصل مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام ، برگ محل مراجعه ،برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان بیان داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. ضمنا  در صورتی که داوطلب به صورت شخصی و انفرادی به مرکز آموزش مراجعه میکند  ، می توانند حداکثر ظرف 24 ساعت شخصا خود را به مراکز آموزش تعیین شده معرفی نمایند.

سرهنگ همتی مجد خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه